Bijna op reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Judith - WaarBenJij.nu Bijna op reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Judith - WaarBenJij.nu

Bijna op reis

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

27 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Beste familie en vrienden,

Over een aantal dagen is het dan echt zover.
Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen heb ik deze site aangemaakt. Dan kunnen jullie als jullie zin hebben mijn reisverslagen lezen en eventueel berichtjes terugsturen.

En ondertussen ben ik natuurlijk ook erg benieuwd naar wat jullie meemaken, dus jullie mogen me ook altijd mailen.

Tot snel!

Liefs
Judith



  • 27 September 2011 - 14:30

    Enk:

    Heej Judith!

    Heel veel plezier en succes op je reis! Veel foto's willen we zien en natuurlijk veel verhalen horen. Ik contact je nog voor de 1e oktober!

    Dikke kus!!!

  • 27 September 2011 - 17:33

    Loesje:

    Hey Jude, spannend! het komt nu echt dichtbij! Ik zal je wel missen bij alle leuke stapavonden in Echt en Sittard, maar dat halen we zeker in als je terug bent! Met de kerst maken we er een spetterend feest van! Geniet van deze top-ervaring! En natuurlijk lees ik je reisverslagen.
    Liefs en een dikke knuffel!

  • 27 September 2011 - 20:43

    Judith:

    Oehhhhhh nog ff :D SUPER GAAF!!!! Hopelijk kun je nog een beetje slapen! Maar ik ga deze site zéker vaak bekijken! Zie me al helemaal zitten met mn bleke gezichtje in een warme trui op de bank, lezend over de 100000000000en geweldige dingen die jij daar aan het doen bent. Kijkend naar jou kop die elke foto bruiner wordt :p grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... beetje jaloers ben ik wel!!!! Veel plezier met de laatste voorbereidingen en tot vrijdag!!!!!!! (wil je nog een x hollandse kost of gaan we naar de thai? :p)

  • 28 September 2011 - 07:06

    Rick:

    hey judith,

    Heel veel plezier en geniet ervan.
    ben benieuwd naar de fotos en verhalen.

    gr rick

  • 28 September 2011 - 11:39

    Frank:

    En of we u gaan volgen, mevr. Van Kessel. Iedere minuut op iedere dag, we'll be tracking you! Ben erg benieuwd! Alsvast kei-veel plezier, maar we spreken ons zeker nog voor je gaat!

  • 28 September 2011 - 14:31

    Tante Annie:

    judith meid ga ervan genieten
    gr. oom jos en tante annie

  • 28 September 2011 - 15:45

    Mark Bink:

    Hey Judith,

    Heel veel plezier! Genet ervan!

    Liefs, Mark

  • 28 September 2011 - 20:45

    Branko:

    Tips voor Bangkok zitten nu in je mail ;-)

  • 30 September 2011 - 08:32

    Pieter En Ine:

    Juudje,

    GENIET. Je hebt het verdiend.
    We zullen JE(P) met bijzondere belangstelling volgen.
    Dikke knuffel.

    Je fans Pieter en Ine

  • 01 Oktober 2011 - 11:08

    Goose:

    Zo nu een uurtje in het vliegtuig... het grote avontuur is dan toch echt begonnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Judith

Na zes jaar studeren en met twee masterdiploma's op zak, heb ik besloten dat ik na mijn afstuderen er wel eventjes tussenuit mag. Met als resultaat: ik ga backpacken in Maleisië en Thailand. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe indrukken die ik ga opdoen.

Actief sinds 22 Sept. 2011
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 6962

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2011 - 02 December 2011

Backpacken in Zuid-oost Azië

Landen bezocht: